I made this widget at MyFlashFetish.com.

среда, 16. март 2011.

Za Novu godinu ponudjene su mi dve stvari, a ja sam izabrala........

Zivot.Kao vreme tece.Nekad brze,nekad lepse,ali ustvari mi zivimo u tom vremenu , zivimo za novi dan i novo vreme koje pocinje Novom Godinom.Tada od svojih najblizih dobijamo najlepse darove koji nam ulepsavaju to vreme.
Sta da pozelim od Deda Mraza?Bicikl,mozda neke farmerke,ili nesto trece.Ne znam.Sve o cemu sam sanjala,stoji u mojim rukama.Sve zbog cega sam plakala i nestrpljivo cekala ispod jelke sada stoji tu i skuplja prasinu.Zelela sam sestru i dobila.Toliko zelja i zbog kojih nisam spavala i noci provodila gledajuci u plafon su se ostvarile,ali ipak zelim nesto.Bog mi je ponudio 2 stvari.Zrelost i nesto drugo.E bas to drugo sam izabrala.....
Put svim gladnima do jela,zdravlje,celoj planeti.Kao sto jedan pesnik kaze ,,.......njive plodne,vinograde blagorodne...''Ma svu srecu ovog svetu,da to sam izabrala.Zivot pun ljubavi.Bastu punu cveca,Sunce koje ce nas grejati,i malu vrecicu praha za ozivljavanje,za ozivljavanje onih,najmilijih,a ovo ostalo ce doci samo,kad mu bude vreme.........
I tako vreme tece,mrak pada,a ja u ruci drzim nadu da ce mi se zelje ostvariti i da ce ova godina biti bolja od predhodnih.

Нема коментара:

Постави коментар